Kezdőlap
Együtt az Erzsébet táborban
Aktuális - 2017-09-25

Nagyon szerencsésnek mondhatja magát a 6.a osztály, mert az idei évben két alkalommal is több napot tölthetett a Balaton partján.

Alighogy megkaptuk a bizonyítványokat, másnap június 18-án máris utaztunk vonattal Zánkára. Akkor még csak reméltük, hogy egy felejthetetlen hetet fogunk ott eltölteni. A szállásunk ugyan nem a legmodernebb épületben és viszonylag távol volt a strandtól, de ezen nagyon hamar túltettük magunkat. A végére már mindenki úgy gondolta, hogy a 10 fős szobák közösségkovácsoló hatása felülmúlhatatlan. Mikor az első nap délutánján megtudtuk, hogy a mi altáborunk színe magenta, a fiúk kisebb sokkot kaptak. Ez ugyanis azt jelentette, hogy bizonyos eseményeken magenta (óvatlanabbak rózsaszínnek láthatták) színű pólóban és sapkában kellett megjelennünk. Az  Erzsébet-tábor érzés úgy elragadta a társaságot, hogy később már akkor is azt vettük fel, ha nem is kellett volna.

Nagy szerencsénk volt az időjárással, minden délután alkalmunk volt egy jót fürödni a tóban. Az öt nap alatt rengeteg programon vetünk részt, talán csak „pihenni" nem értünk rá. Számunkra is érdekes feladat formájában feltérképeztük a tábor területét. Megadott helyszíneken kellett szelfit készíteni a csapatoknak. Kézműves foglalkozáson vászontáskát festettünk, majd gyertyát mártogattunk, papírt készítettük és hajtogattunk. Nappal túráztunk a közeli erdőben, az egyik éjszaka pedig bátorságpróbán vettünk részt. Próbára tehettük az ügyességünket és a gyorsaságunkat az Egy perc és nyersz! feladatokban. Rengeteg apró ajándékot szereztünk. Egy háromfős fiúcsapat megnyerte a játékos KRESZ vetélkedőt. Trambulinoztunk, gokartoztunk, kerékpáros ügyességi versenyen voltunk, kalandparkban másztunk, sétahajóztunk a Balatonon. A legizgalmasabb mégis a sárkányhajózás maradt számunkra, ami egy igazi csapatmunka. A tábort segítő TESOk mindig és mindenben nagyon segítőkészek voltak, soha nem hagyták, hogy valaki is unatkozzon.

Épp hogy megérkeztünk Zánkáról, megkaptuk a jó hírt, hogy sikeres lett az Őszi igazolt hiányzásra beadott pályázatunk is. Ezúttal Fonyódligeten tölthetett az osztály két napot és éjszakát. Szülői segítséggel sikerült eljutnunk a táborba, amiért ezúton is nagyon hálásak vagyunk. Szuper volt, hogy kaptunk egy egész faházat, ahol négy ágyas szobákban laktunk. Az már kevésbé volt élvezetes, hogy az első este nagy részét pókvadászattal tölthettük. Bár az időjárás nem volt már igazán nyárias, ez cseppet sem riasztotta el a többséget, hogy délután egy rövid fürdőt vegyen a Balatonban. Aki nem mert megmártózni a vízben, azt az északi part csodálatos látványa kárpótolta. A programlehetőségeket most is kihasználtuk: sárkányhajózás, gokart, trambulin, kézműves foglalkozás, sétahajózás, diszkó, táncház.  A fiúk harmadikak lettek a tábor kincskereső játékán.  Sokat játszottunk, nevettünk, nagyon jól éreztük magunkat.

Abban pedig mindannyian egyetértettünk, hogy a közösség számára nagyon hasznos volt ez az együtt töltött idő. Valóban felejthetetlen élményeket szereztünk, így együtt.

Fotók megtekintése

Firefox vagy Google Chrome böngészőkre optimalizálva!